hejsan

idag har det regnat ute så jag har läst ut en bok idag, boken heter: pojken som inte fanns och det är fortsättningen på pojken som kallades det. jag tycker om böckerna så jag tycker att ni som gillar att läsa om lite hemska saker ska läsa dom här... jag lovar, det är hemskt. just nu ser jag tv och sitter här, är ensam hemma nu så det är ganska lugnt.. jag var ju på nolia igår så nu kommer det upp lite bilder på saker jag har köpt och saker jag gjorde där xD

det jag köpte:
handskar
skosnören
en tröja
lite närmare vad som står på tröjan
saker jag gjorde:
blev målad i ansiktet
jag, Sanna, Moa och Katts testade att åka det där xD (det lutar 40grader)
på väg upp
och på väg ner
här dansar några grekisk folkdans (vi var med och dansa)
det var det xD
pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0