nu är det fredag :)

hejsan hejsan :P nu har jag jobbat klart första veckan av jobbet så jag har bara 2 veckor kvar sen börjar skolan om xD om ni ville veta så börjar jag på balderskolan i stan och jag kommer gå bf :P det är jag taggad för :D jag längtar såååååååå! men jag kommer att sakna alla kompisar som jag gick i samma klass som och övriga kompisar från skolan :( men men jag kommer träffa dom nån gång hoppas jag :) så nu är jag ledig över helgen sen börjar jag om att jobba igen på måndag :P hoppas den veckan går lika fort som den här veckan gjort :P just nu sitter jag och lyssnar på musik och sen ska jag nog se tv som jag brukar göra xD sen har det inte hänt så mke :P så det finns inge att säga så....
...det blev en bild katten Olle:) (vi har en till katt som heter Maja)
Pusshej<3

Kommentarer
Postat av: Emma [Hockey-Foto-Twilight]

Vart sommarjobbar du? ♥

2010-08-08 @ 12:06:02
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/
Postat av: sotelin

jag jobbar med äldre <3

2010-08-08 @ 18:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0