oj

jag glömde skriva igår xD men det var för jag var ute på Jörn med lollo och sen när jag kom hem så skulle lina ha datorn så jag la mig och läste en bok istället :P förra sommaren läste jag ut 5 böcker och nu i sommar kom jag på att jag skulle läsa ut 6 böcker istället men jag har bara läst ut 4 böcker typ xD och skolan börjar på måndag så jag tror inte jag hinner läsa ut så många böcker nu men jag ser ju hur många jag hinner xD imorgon är det min sista arbetsdag :( kommer sakna stället men då börjar ju skolan om så det kommer bli kul :P idag har jag då jobbat och sen ska jag baka nån gång ikväll sen tror jag bara att jag ska ta det lugnt xD
Lollo<3
Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0