sorry

jag är ledsen att jag inte skrivit på bloggen den senaste tiden men jag har inte orkat... semester i Stockholm sen tog det slut med johan osv..

en del kanske undrar vrf det tog slut och jag kan svara på det.. våran kärlek till varandra tog slut.. johans kärlek till mig tog slut först men efter ett tag kände jag samma sak, jag tror det var bäst att det tog slut, det funkade bara inte..

man kanske frågar mig om jag blev förvånad som alla andra att det tog slut men det var jag inte, han var lite konstigt mot mig i slutet och vi tog en kort paus sen tog det slut..

Johan var en stor del i mitt liv ganska länge men nu, nu kommer det bli konstigt, för alla, och jag vill inte att någon ska döma mig om jag träffar en ny kille om några månader för jag vill gå vidare för vrf ska man älska någon som inte älskar dig tillbaka?? så snälla ni som läser min blogg.. döm mig inte OM jag skaffar någon ny om några månader



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0