skit dag.. nästan

Vilken jävla dag det har varit, ingen teckenspråkslektion för läraren var borta och vi skulle se film men filmen ville int funka, vi skulle inte ha någon svenska för det fick vi göra hemma, och sen var det bara matten kvar och den lektionen hade jag, den började 14.35..... så jag har varit på skolan en hel dag och gjort svenkan och matte, jag blev tvungen stanna för jag skulle till musikskolan och det räddade min dag! :D

sen visade det sig att Louise har kommit hem för hon har problem med ryggen.. men det var kul att få träffa hon igen! :D

det var typ musikskolan och Louise som rädda min dag!<3

http://www.youtube.com/watch?v=LT-CcHE1MNY

Älskar den låten, har inte hört den på jätte länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0